Deze pagina bestaat niet meer

Per 1 maart 2019 is MijnZorgnet gestopt.

Waarom is MijnZorgnet gestopt?
Er zijn veel ontwikkelingen op het gebied van persoonlijke gezondheidsomgevingen (PGO). De nieuwe regelgeving stelt andere eisen aan een PGO en dit vergt extra inspanning terwijl het gebruik van MijnZorgnet afneemt. Op basis van deze ontwikkelingen hebben we besloten om MijnZorgnet niet langer aan te bieden.

Wat betekent dit voor uw account en gegevens?
Vanaf 1 maart 2019 kunt u niet meer inloggen in uw account op MijnZorgnet. Wij hebben u per email hierover proberen te bereiken. Als u gegevens in uw account had staan die u wilde bewaren, kon u deze informatie vóór 1 maart 2019 downloaden en ergens anders opslaan. Bijvoorbeeld op uw eigen computer of op een ander platform. Kijk voor andere PGO’s in de digitale zorggids. Daarna worden uw gegevens vernietigd.

Heeft u vragen?
Wanneer u vragen heeft over het downloaden van uw gegevens of wanneer u andere vragen heeft naar aanleiding van dit bericht, kunt u deze stellen bij de helpdesk via helpdesk@mijnzorgnet.nl.

Wij betreuren het dat MijnZorgnet stopt en we begrijpen dat dit met name voor de actieve gebruikers van MijnZorgnet een vervelend besluit is. Wij bieden daarom onze excuses aan voor het eventuele ongemak.

Naar de homepagina